HÖSTLOV

God morgon alla! Sovit gott?
Det har jag, om man bortser från mardrömmen jag hade, usch =/

Vad ska ni göra idag?? Jag har inget särskilt planerat. Eller jo, jag ska bada Kex dels efter att hon löpt (glömde bada henne ifredags, fick lite halv panik när jag kom på det. Men som tur var kände ingen annan av hundarna på prover ngt.) och dels för att hon luktar bläää!! Klippa klorna ska vi också göra och så ska vi vara ute (!) Även fast solen inte har kommit upp än och nog tar ledigt idag med. Busa ska vi göra också. Sen så har jag inget mer, jo gosa också. Mysigt, mysigt!
Idag är det bara jag och Kex hemma. Ida och Zenta fick följa med mamma till jobbet idag. Ska se om kanske Ida också behöver badas. Det var ju väldigt lerigt igår och hon blev otroligt smutsig! Hahaha ni skulle sett hennes mage. På Kex syns det ju inte eftersom hon är brun och smuts är också brun, men det känns på pälsen (och lukten, hahaha) Sen i eftermiddag/kväll så ska vi se om min Ida vill lära sig klicka, hade tänkt att hon kan ju klicka in Ida och det tyckte hon lät som en bra idé, så nu blir det klicker kurs här hemma. Men det tar nog inte så långt tid för någon av dom att fatta. Hund Ida är ju så otroligt lätt lärd och snabbtänkt. Roligt.

Föresten om det blir för dåligt väder kan man ju inte vara ute så mkt, någon som har nån bra inomhus lek med hund??

För er som läste förra inlägget om provet var ju super duktiga. Måste slagit rekord i längsta inlägget?? Ni ska i alla fall få en guldstjärna av mig    
  BRA LÄST! ^^


Kommentarer
Postat av: Ida

sv: Taack! <3 Jaa, visst har han blivit stor ;O <33

2009-10-26 @ 11:28:43
URL: http://idasandeberg.blogg.se/
Postat av: Gustaf Tanghöj

Hej!



Sitter på jobber och läser din blogg. Alltid lika roligt. Försäkte så er en signal men nu är nu väll ute och rider. Skulle jag tro.



Jag försöker nå er senare om jag inte måste jobba...



Kjam

2009-10-26 @ 19:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0