BLODSPÅR

Jag håller på att tina blod för att när som helst gå ut och lägga ett blodspår.
Det var ett tag sen vi körde det och jag vet att Kex tytycker det är jätte kul så då gör vi väl det =)
Jag gillar inte våran skog! Det finns typ bara två bra ställen att lägga spår på, resten av skogen är det för mycket terräng. Bara sten och träd överallt, går inte att ta sig fram där inte, suck. Måste hitta någon ny skog snart, det är ju bra att lägga spår någon annanstans än bara i "vår" skog.
Idag är någon sån här snubbe här, Markus tror jag han hette. Vi ska göra om våran tomt och han typ hjälper oss eller ja han hjälper mamma och pappa. Det enda jag vill ha hjälp med är att bygga typ nått ställe där man kan klippa och bada Kex. Det kommer ALDRIG inträffa, men drömma kan man väla få göra?
I alla fall. Nu måste jag ut och lägga spåret om jag ska hinna gå det innan det blir mörkt.
Jag orkar inte ta skanken, den är så äcklig! Vi hoppar över det den här gången, blodet får räcka.
(Okej, vissa av er kanske tycker att det här inlägget är lite äckligt, bara att vänja sig *hahhaahaha*)

Innan jag stänger ner vill vi bara hälsa Arwen att hon ska krya på sig, Krya på dig!

Hörs senare ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0