STORT PROBLEM HÄR

Min morbror ska ha fest den 12 december och för att komma till honom och kusinerna måste man åka några timmar. Nu kommer vi till det stora problemet. Dagen efter är det ju stora sthlm utställningen för mig och Kex. Hur ska iv komma dit nu då? Inte kan vi åka ifrån Göteborg till Stockholm på morgonen när det har varit fest på kvällen/natten... Tänka om jag inte kan vara med i år, första året med Kex. Nej det får inte bli så! Och vi måste ju åka till Göteborg.... Eller jag kanske inte behöver??

DETTA MÅSTE LÖSA SIG!!!!! =/

Kommentarer
Postat av: felicia

oj,hoppas det löser sig på bästa sätt :O

2009-11-08 @ 21:24:13
URL: http://blooggis.blogg.se/
Postat av: Lisa och Arwen

vad trist, men det kommer ju flera "stora sthlm"

inte så viktigt heller när de är så unga..

2009-11-08 @ 22:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0