NALLE PUH

Gissa vad jag är frisk idag, jippi!!

Idag har det varit en dag full av aktivitet, helt enligt min smak. Först på förmiddagen var lilla Zenta, som inte är så liten längre faktiskt lika hög som Ida fast längre, på valpkurs. Lät som om det gick ganska bra, förutom söket som de provade på idag. Pappa och mamma är för söliga, hahaha. Där har dom något att träna på. Jag, Kex och Idorna körde lite agility vilket var suuuuuper kul enligt hund Ida. Kex körde jag även en två koridorer med och det gick bra=) Efter mammas och pappas valpkurs hade jag fått som uppgift från Bosse att prata med Lena, mammas och pappas tränare angående kursen som jag skulle vara som dom kallade det pryo-elev på. Så nu är det fixat jag ska vara hjälp reda på en av vårens kurser, vilken det blir vet jag inte. Jag sa att dom fick välja vilken som helst så detta blir en överaskning ;)
Igår medans jag avr hemma min sista dag ritade jag av lilla Nalle Puh och Ior.




Nå vad tycks? Själv blev jag ganska nöjd.


Kommentarer
Postat av: Carro

va söt<3<3

2009-11-14 @ 22:27:57
Postat av: felicia

SNYGGT! <33

2009-11-15 @ 10:49:06
URL: http://blooggis.blogg.se/
Postat av: julia

SVAR: Ja :) Hoppas vi bara får kolla på film då! XD



Va fin! :) <3

2009-11-15 @ 12:50:07
URL: http://juliaafoto.blogg.se/
Postat av: Gustaf

Ja du. Nu är du bättre på att rita äm storebror. Saknar er massor



Kram

2009-11-18 @ 20:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0