MÅLET ÄR ATT VARA FRISK IMORGON

Jag blev hemma en dag till. Verkar ha dragit på mig någon mildare veriasion av influensan. Men men tur att det går över. Idag mår jag bättre än igår i alla fall och målet som ni ser är att vara frisk tills imorgon. Då ska ju mamma och pappa på valpkurs och jag och Kex vill faktiskt också ut till bruks! Det var ett tag sedan vi var där men Kex har varit lite konstig på sistone, säkert inne i en mognadsfas. Men för någon dag sedan började den "gamla" Kex komma krypandes tillbaka och gissa om jag blev glad. Igår var hon helt som var för några månader sen, den "gamla" Kex kanske är på väg tillbaka! =D Hon är nästan som hon var tidigare bortsett från att hon är lugn när man ska det, men det är ju en posiitiv grej! Igår fångade jag den "gamla" Kex på film när jag kom på henne med att stå och blåsa bubblor i vatten skålen. Hon hade stoppat ner hela nosen i vattnet, typiskt Kex, hahaha. Det blev mer eller minder en liten sjö på golvet, tur att vi har sten golv just där! ;)



Nej, nu ska jag gå och duscha av mig alla dessa sjuk basiller så att jag blir frisk tills imorgon!
Ha det Bäst

Kommentarer
Postat av: felicia

åhh va fin bakrund:)

2009-11-13 @ 21:24:35
URL: http://blooggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0