MAHAHAHA, SUCK...

Hur många gånger har jag inte nu suttit och suddat ut rubriken där uppe?? Jag blir galen vet aldrig vad inläggen ska heta, suck!

Idag är det måndag och tänka sig jag är ledig! En kompdag fick man allt från lördagen då jag var med skolan en hel dag och tävlade i lego league. Vi vann insikts priset för teoriuppgiften vi hade gjort, eller vi och vi jag och Lovisa har suttit med det där hur länge som helst. Måste bara säga " SKÖNT att det är över!!" Det blev 1½ timmes övertid så jag kom inte hem fören vid 18.00 ungefär. De som var med har några timmar som ska få tas ut också. Kex är hemma idag så dfet är tänkt att vi ska hitta på något skoj här under dagen, en långpromenad, lek, kanske blir det lite blodspårs ingångar av det blodet som blev över igår. Bilder  ska tas också. Jo det är mycket som ska göras.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0