I'M BACK ON TRACK



Idag är det elevensval, roligt roligt och vänta det blir bättre mamma jobbar i eskilstuna idag så hon kommer hem tidigt och om hon gör det gör ju Kex också det så då gäller det att utnyttja den ljusa tiden med att ta en promenad i skogen eller liknande. Det är så tråkigt nu när det blir mörkt så fort på kvällarna man hinner inte göra något och inte får hundarna springa lösa heller eftersom det är mörkt när man ska ut och jag vill absolut inte gå i skogen då. Det är tillräckligt obehagligt som det är. Kanske inte berättat att jag är mörkrädd så att gå ut och gå en promenad på kvällen ät inte det bästa man kan göra enligt mig. I alla fall inte när det är mörkt ute.
Kex har så mycket tovor nu, det kommer bara fler hela tiden. Jag undrar jag om hon håller på att byta päls? Jag avskyr tovor så idag struntar jag i att jag igentiligen inte ksa borsta, jag står inte ut.

Innan solen går ner ska tovorna inte finnas mer!!

Kommentarer
Postat av: Lisa och Arwen

ja det låter som Arwen, då kanske det har med åldern/årstiden att göra. Hoppas verkligen inte det fortsätter såhär, då rakar jag ner Arwen =P

2009-11-18 @ 12:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0