FROLIC

Ber om ursäkt för alla dessa små uppdateringar, jag måste vara världens sämsta bloggare....

Det har varit en hemsk vecka i skolan, särskilt en av gårdagens lektioner då jag råkade bryta av min stiftpenna...
Hmm.. vi går nog inte in på detaljer. Och efter den lektionen gick inget bra resten av dagen i skolan.
Kex har haft en tråk vecka så nu ska vi ut till klubben tsm med mamma och Zenta som ska gå valpkurs. Så då passar jag och Kex på att roa oss också lite :) Nej dags att sätta sig och dela frolic i små bitar ^^


Kommentarer
Postat av: Olley

Men Jenny, du bara råååkade bryta av din stiftpenna, och lite annat också (a) <3

2009-11-29 @ 15:36:14
URL: http://moangsvagenskaningard.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0