Långpromenad

Då var det sista kvällen i Göteborg, lite synd men det ska bli skönt att komma hem. Sen på måndag ska ju jag och Ida iväg till Grönan med 14 stycken till, tillsammans med ungdomsgruppen. Eskilstunas brukshundklubbs ungdomsgrupp.
Det sak bli kul, längtar!!
Vi kommer att åka med tåget kl. 09.05 sen så ska vi vara på Grönan större delen av dagen.

Men tillbaka till nuet. Emh.. mamma ville att jag skulle skriva att hon just hade gjort 3 stycken volter på stuttsmattan, så nu var de gjort.
Idag har solen fortsatt att skina, vi har varit ute större delen av dagen. Mitt på dagen gick jag och hundarna tillsammans med de vuxna en långpromenad i skogen, vi åkte iväg till ett natur reservat. Vi gick ungefär 8 km. Inte Kex så klart hon fick åka en del på axlarna. 
Väldigt onödigt!!! Ja de är vad Kex tycker. Tycker inte jag, jag vill inte överanstänga hennes små ben. Efter promenaden blev hon trött, en valp går det att trötta ut fysiskt det är väl inte så konstigt, men en vuxen hund är det helt omöjligt att trötta ut fysiskt. Du kan gå nästan hut långt som helst, 5 minuter och hunden är uppe och springer igen medans vi inte orkar ta ett steg till. På promenaden tog jag några kort med pappas mobil de kommer troligen imorgon när vi kommit hem

Hur kom vi in på det??
Jamen i alla fall, idag har jag pillat lite till med designen så nu syns länkarna, inlägg osv..
Usch tanken på att sitta stilla i en bil 5 timmar är inte så frestande direkt. Trä smak där bak, ja ni vet.

Blev ett ganska rörigt inlägg men ibland får det bli det också.

Nu ska jag försöka övertala mina kusiner att vi ska se på jönsson ligan som vi inte han se klart på igår.

Byebye, ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Carro

ha det så kul på måndag=) kram<3<3<3

2009-06-20 @ 21:42:48
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Godmorgon i stugan ^^ Vad ska du hitta på idag ? :*

2009-06-22 @ 05:35:16
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: Randy

Härligt med långpromenad =)

2009-06-22 @ 14:15:30
URL: http://randys.se
Postat av: Lovisa har en liten fotoblogg

nej vad cool mamma! jag kan ju inte ens göra volter :( haha!

2009-06-22 @ 19:41:10
URL: http://fislovis.blogg.se/
Postat av: Lovisa har en liten fotoblogg

nej vad cool mamma! jag kan ju inte ens göra volter :( haha!

2009-06-22 @ 19:41:11
URL: http://fislovis.blogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

*SVAR:* okej :D vad kul! jag har jobbat :/



Rösta gärna på mig ! :) Läs det tredje nyaste inlägget , men gör det dock bara om du tkr jag förtjänar det <3

2009-06-23 @ 06:01:33
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0