Tryffel!

Idag den 15 juni har Kex hittat en TRYFFEL!
Vi kom hem ifrån att jag hade hämtat Ida från fritids, när vi var på våran tomt började Kex att gräva, ohuuj vad snabbt det gick. Jag kollade inte vad hon grävde efter, men sen kom hon springande till oss och vi såg att hon hade något i munnen. Ida gick och bytte mot det som Kex hade i munnen, Kex ville inte helt frivilligt lämnade ifrån sig men vi fick den i alla fall.
Efter ett tag såg vi var det va, en tryffel!!!
Fantastiska näsor hundar har!

Om ni undrar va det var för slags tryffel var det en älgtryffel,
bild kommer senare idag...

Kommentarer
Postat av: Ida

Varsegod^^ asså du vet där det står välkommen till min nya blogg och då så säger jag varsegod^^

2009-06-16 @ 14:53:57
URL: http://glaader.blogg.se/
Postat av: Gustaf Tanghöj

Roligt. Kan du inte få'na att hitta kantareller oxå. Är så jobbigt att ha Erike i koppel i skoden. Hon är ju vår nuvarande Kantarelljägare

2009-06-16 @ 16:22:08
Postat av: julia

Svar: tack :) coolt att hon hitta en tryffel :D

2009-06-17 @ 20:41:56
URL: http://jullizz.blogg.se/
Postat av: Felicia

Va roligt att hon hittade en tryffel!:)

2009-06-20 @ 16:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0