Strul

Nu har det inte blitt några nya inlägg på ett tag, min dator har strulat.
Även min kamera har pajjat, så det kommer inte bli så många bilder nu,
men snart ska jag köpa en ny kamera den ser ut så här:



Namn: Panasonic lumix dmc-fx150
Fakta: Autofokos som följer rörligt objekt, perfekt för att fotografera barn, sport, mm.
Leica 28-100 mm. Finns i svart och silver (se bilder ovan)

Tycker den värkar bra, vad tycker ni?
Vilken färg tycker ni är snyggast?

Imorgon om jag hinner, kommer en ny design och ett nytt inlägg

Kommentarer
Postat av: felicia

hmm... Den gråa tror jag nog:)

Kram kram /felicia

2009-06-20 @ 16:11:45
Postat av: Carro

hmm... båda e snygga så jag vet inte;)kramis <3<3<3

2009-06-21 @ 12:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0