Sommarlov!!

Nu är det äntligen sommar lov skönt, fast jag kommer sakna dig mycket Felicia, vem ska jag vara med under de veckorna du är borta? Jaja jag får väl vara med Kevin och Kex, det kommer bli finfint de och kul också!
Tänk vad mycket jag kommer hinna lära Kex och vad mycket jag kommer få vara med henne. Varje dag i över 2 månader, jippi!
Vad stor hon kommer att hinna bli innan sommarlovet är slut. Över 6 månader. Då är det ju dags att börja ställa ut henne i augusti! Får börja spana efter utställningar. 

Är det någon som vet om någon utställning där jag kan ställa Kex?

Idag tog jag några bilder på blommor, igen. Här kommer dom:





Vilken tycker ni är snyggast med eller utan färg?

Var ute och gick en långpromenad med Kevin idag. Vi var ute i en timme faktiskt det var skönt att röra på sig så jag tror jag ska gå ut igen nu.
Innan jag går vill jag säga tack till Julia som hjälpte mig att visa var koden fanns så jag kunde sätta dit min egen header.
Tack Julia!

Ut i "solskenet"




 

Kommentarer
Postat av: Lisa och Arwen

Ni MÅSTE komma till Högbo/Sandviken, första helgen i september. Dels är det vanlig utställning och sen är det Raduno, dvs lagottoklubbens årliga utställning. Kommer bli så roligt. En massa lagottos

kram

2009-06-10 @ 13:03:24
URL: http://www.freewebs.com/lagottoarwen
Postat av: Ida & Kevin

Vad fina bilder du har tagit!

2009-06-10 @ 16:06:59
URL: http://glaader.blogg.se/
Postat av: julia

haha, det var så lite så ;)

2009-06-10 @ 19:29:10
URL: http://jullizz.blogg.se/
Postat av: felicia

Jätte fina bilder! men jag måste nog säga att den med färg tar priset<3

2009-06-10 @ 19:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0