Solen skiner inga sura miner

Sol, sol, sol den bara gassar på!

Idag har det varit VARMT, nästan lite för varmt för min smak, oops nej nu ska vi inte klaga ajjabajja! Det som är positivt när det är så varmt är att det är skönt att bada. 
Idag har åkte hela familjen ner till Näshulta och badade, Kevin fick dock stanna hemma vilket var bra han hade det nog skönast så. Han fick bada när vi kom hem och då var han i en halvtimme som vanligt. Efter att han hade varit i ch badat stack jag, mamma, Ida, Kex och Kevin ner till ängen. Behövde hjälp av både mamma och Kevin med träningen av Kex, 
de blev ungefär samma övningar som igår. Idag hade hon lättare att koncentrera sig så det gick betydligt bättre. Hon har fortfarande lite svårt för stanna kvar men vi har inte tränat så mycket på det heller så det är inte så konstigt.

Nej nu hinner jag inte skriva något mer för idag, ska ta en kall dusch innan jag hoppar i säng.

Sov sött allihopa

Kommentarer
Postat av: Carro

håller med om att det e super skönt att bada nu när det e såå varmt B-)

2009-06-29 @ 10:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0