Personspåren

Gick väl bra. Jag la två spår istället för ett som jag tänkte från början. Det var perfekt väder för att lägga personspår, blött och regnit. Spåren var i halv högt gräs på en äng, de var ungefär 50 meter långa.
Kex tog det första spåret på en gång och gick raka vägen till "mål". Så det gick bra!
Det andra spåret tog hon också på en gång, men det hade nog blåst lite åt sidan för när hon hade kommit ungefär 5 10 meter började hon gå sick sack (det är tillåtet at dom gör) och några stora lopar blev det också. Men hon hittade till "mål".
När spåren var avklarade hörde jag röster från fotbollsplanen/ängen en bit bort. Vi gick och tittade vilka de var som pratade. Det var ett fotbollslag som hade träning. Jag tog tillfället i akt och tog med Kex dit för att träna llinförighet med störningsmoment. Det gick bra. Hon hade kontakt med mig nästan hela tiden och var pigg på att få göra något hela tiden. Vi tränade ett tag sen gick vi hem där Kex skulle få sin skönhetsvård.
Med skönhetsvård menar jag att hon blev badad. Om man tycker hon avr fluffig innan badet så ska ni se henne nu, hon är som en liten dunboll.
När jag hade badat henne försökte jag föna henne också, det gick jätte bra!
Nej hon tyckte fönen var läskig eller inte själva fönen och att den lät utan att dn blåste på henne, så det projektet la jag ner. 
Kex badar

Jag och Kex måste bara få ställa en fråga till Lisa och Arwen.
Vilket är det sista anmälningsdatumet tillutställningen i Högbo/Sandviken?
Och sen vill vi bara berätta en sak.
Det kommer vara en inofficell utställning den 2 augusti i Södertälje =)

Längtar tills imorgon då jag ska vara med Felicia och Sanna <3. Det ska bli så KUUL!!
Så nu ska jag nog gå och sussa så att morgondagen kommer snabbare.

Sov sött, drömm om praliner!


Kommentarer
Postat av: Lisa och Arwen

sista anmälningsdag på internationella i högbo är 27 juli

och på radunon är det 3/8.

Mer info finns på www.gakk.se samt i lagotto nytt



Jag jobbar tyvärr den 2/8, men ska försöka pricka in någon annan inoff utställning i sommar.

Kram

2009-06-11 @ 09:34:37
URL: http://www.freewebs.com/lagottoarwen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0