Midsommar

Ja då var det  midsommar igen då. 

Undra hur vädret hemma i sörmland är? 

Måste bara få säga något fantastiskt, det regnar inte, solen skiner eller ja sken!! Måste vara första midsommaren på
evigheter? 

Dagen började med att vi vaknade, åt frukost, inte så konstigt.  men sedan efter det gick jag, Kex, mormor och Ellen ut för att plocka blommor till Ellens blivande midsommarkrans. 
Jag hade lovat Ellen att jag skulle göra en till henne och lovat är ju som sagt lovat. 
Då kanske ni undrar hur resultat blev?
Svar: Ja Ellen blev i alla fall nöjd (första gången jag gjorde en krans)

När kransen tillslut var gjord gick vi ner i regnet till midsommarstången tillsammans med de andra, även mammas kusin Susan och min sysling Kalle hade kommit + Kalles pappa, Susans man, vet inte vad han heter? Men men vi gick ner i regnet tillsammans med de andra och hundarna. Jag trodde att det skulle fortsätta regna och regna och regna precis som på alla andra midsommrar. Men det skedde ett mirakel, helt plötsligt när alla dansade runt splittrades molnen och solen kom fram! Det blev riktigt varmt och skönt.
Tränden är bruten solen kan titta fram, även på midsommar!! 

Jag och ett sömnigt och fruset Kex som jag försöker tina upp.

 Innan jag avslutar det här inlägget måste jag få skriva speciellt till en person jag saknar, min bästavän Felicia

Jag har ingen att prata med här förutom hundarna men de svarar ju inte riktigt på samma sätt som du. Alla här är antingen yngre eller äldre än mig och ingen min bästa vän, eller jo men dom två har fyra ben och svans. 
Undra vad du gör nu? Har du haft kul idag? När kommer du hem?
 
Hoppas du har haft en bra midsommarafton!? Det har jag, bara att den har varit lite lång, haha jaja. Nu tycker jag att vi faktiskt få ta och ses någon dag!! Eller vad tycker du? Kram på dig

Över till er andra igen, jag hoppas i alla fall att ni haft en bra midsommarafton och hoppas ni får en fortsatt trevlig sommar!

P.S Länkar och sånt finns men syns inte på något underligt sätt, men om ni för musen över t.ex. länkar så kommer det upp med turkost. 

Är det någon som vet hur man fixar det där med färgen på länkar och så? 
 


Kommentarer
Postat av: Carro

söt bild på er två=) kram<3<3<3<3<3

2009-06-20 @ 10:55:32
Postat av: Felicia

Hej hej, jag saknar dig med, hoppas vi ses snart i alla fall:) hoppas i alla fall att ni haft en underbar midsommar. Det rengnade ett tag hoss er läste jag det rengnade ett tag här med men sen komm solen här med.Vi kan väll va i hälgen som kommer, då har jag ingenting för mig.längtar dit:D

Skaknar dig! Bamse kramar /Felicia<3<3

2009-06-20 @ 16:07:11
URL: http://trassellicia.blogg.se/
Postat av: Kamilla

godmorgon!

2009-06-21 @ 10:55:52
URL: http://kamillalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0