Kompisarna

Nu sitter jag här med bästisen brevid mig som jag längtat så mycket efter!
Skönt att du kom hem 2 dagar tidigare Lica (lica=felicia), hahaha nå vad ska vi hitta på idag måntro?
BADA! Jippi!! Sen så kommer Lovisa hit snart också så då blir det ännu roligare : ) <3

Kex är hemma idag också så hade tänkt att när vi 4 inte plaskar runt i vattnet, kanske jag kan be Lica och Lovisa att hjälpa mig träna Kex, ställer ni upp på det?

Nej nu har jag inte tid att sitta här, eller jo men... nej de har jag inte har ju valpläxan att göra klart.
Tog inte med mig planeringen till G-borg förra veckan så jag läste som jag trodde att det skulle vara, jag hade fel. Har läst flera kapitel i onödan så nu ligger jag efter med ett kapitel som jag trodde att vi inte skulle ha, haha klantiga ja!

Ska göra om min design på bloggen, någon som har en fin idé hur den skulle kunna se ut?

Är valpkurs ikväll, lovar att skriva om den senare, kanske inte ikväll men imorgon, jaja vi får väl se hur de blir......

posiitiv.blogg.se 2009-06-22


Kommentarer
Postat av: Lovisa har en liten fotoblogg

ja, jag hade också kul! :)

2009-06-26 @ 18:24:17
URL: http://fislovis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0