Idag

Hejsan igen!

Tänkte berätta lite om min dag. Vaknade i morse av att storasyster ringde, det var kul!!! Vi pratade en stund sen så skulle hon jobba så vi var tvugna att lägga på, hoppas att hon får ledigt från jobbet snart så vi kan sesas igen.

Sen så har jag varit med Felicia hela dagen, kul!
Igår kom min farbror från danmark och hälsar på här, det är roligt.
Sen nu ikväll har familjen varit i stallet. Mamma och pappa red lektion, de har gått på ridkurs tre dagar i rad nu och jag har så klart följt med och tittat. Förutom igår då men då var jag ju på valpkurs.
Jag och Ida fick hjälpa till att ta ut hästarna, kul så klart. Särskilt att gosa med Tuva, såå söt liten sak! Eller liten och liten hon är ganska stor fast hon bara är ett föl på 2 månader. Sen så blev det bestämmt att jag ska hyra Solan en dag nästa vecka. Ska bli kul att få pyssla lite med henne och rida så klart!
Det har kommit en ny häst i stallet, Havanna heter han.   När mamma och pappas lektion var slut fick jag skritta av honom, jätte lydig och så.

Nej nu ska jag fylla på magen med jordgubb hejhej sov gott!

Kommentarer
Postat av: Carro

visst va Havanna söt=)såg honom i tisdags=D kramisar<3<3<3<3<3



ps. vi kan väl höras om vi skulle va nån dag=)

2009-06-27 @ 10:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0