Hundväder

Det fortsätter regna idag också, trist, nu hällregnar det här. Det Verkligen vräker ner!
Men det är ett perfektväder att lägga spår i.
Tror att jag ska gå ut i skogen sen och lägga ett personspår mitt ute bland blåbärsriset och träden. Sätter nog på mig regnställ, eftersom det troligen kommer vara ganska blött och geggigt.
Efterlunch ska jag hämta lilla systeryster, hoppas Kex har vaknat tills dess, just nu ligger hon här i ena hörnet av mitt rum och snarkar.
När jag hämtat Ida blir det inte så ensamt, fast det är det igentligen inte eftersom jag har Kex springandes runt benen.

KEX

Det här med Kex. Jag skrev förut att hon hade kommit in i trots åldern, den är hon i fortfarande men jag tycker det blivit bättre. Nu övergår hon till stadiet där man glömmer bort det man lärt sig.
Hon har kunnat sitt på komando och nästan ligg. Nu är det glömmt men nu kan hon kom och det värkar sitta som pricken över i:et.

Imorgon ska jag, Kex och Ida bege oss ut till några kompisar i Ärla. Det ska bli MYCKET ROLIGT!, hahaha! : )

Nu ska Kex få en omgång skönhetsvård, klippa klorna, kamma igenom pälsen och kolla/borsta tänderna

Hejdå bloggeloggen

Kommentarer
Postat av: Idaa

sv; haha, precis! Vi vill ha Sommar !! :D

2009-06-15 @ 13:33:16
URL: http://idzzi.blogg.se/
Postat av: Carro o Madde

kommer bli kul i morron=D haha=)

kram<3<3<3<3<3

2009-06-15 @ 14:14:33
Postat av: Lisa och Arwen

jag hatar när det regnar, Arwen bli lika blöt som när hon badar och börjar frysa efter ett tag. Stackarn. =)

2009-06-17 @ 17:03:42
URL: http://www.freewebs.com/lagottoarwen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0