Första riktiga simturen

Igår var jag med Lica igen. Det var kul, man får ju passa på att hitta på något tillsammans med henne nu när hon är hemma. Vi badade 70% av dagen. De andra procenten gick åt till att sola, vara med och träna hundarna.
Första riktiga simturen heter ju rubriken, ni kanske undrar varför? Kex simmade på djupt vatten första gången igår och då simmade hon som hundar brukar simma, inte som hon gjorde innan framtassarna rätt upp i luften och plask, plask. Haha det såg faktiskt kul ut när hon simmade så. Hon fick simma i koppel brevid mig man vill ju inte att hon ska försvinna.
Senare på kvällen bad jag mamma hjälpa mig att träna stanna med Kex. Vi tog med oss Kevin också som hjälpmedel till lillan. Stanna övningarna gick bra, hon hade lite svårt att konsentrera sig men annars var hon duktig. Kevin var också duktig han har mycket tålamod den hunden! : )
När vi hade varit ute med hundarna åkte vi till Felicia, hon och Viktor sov hos oss inatt men åkte iväg tidigt imorse så hann aldrig prata med dom.
Vi får väl se vad som händer idag, bada, sola, slappa? Ja ja vi får väl se.

Ni har fortfarande inte sagt något om designen!?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0