4 månader

Idag har min lilla flicka blivit 4 månader! Vad snabbt tiden har gått och vad kul vi har haft tillsammans.
De 8 veckorna Kex varit hos oss har hon vuxit med raket fart, men nu har hon börjat tappa farten.
Förut var det till och med så att jag såg från vecka till vecka att hon hade vuxit, men det gör jag inte nu längre. Fast andra säger att hon har vuxit så jag får lita på dom... Vore det inte lite skumt om hon inte skulle växa?
Jag försökte ta en bild på henne i profil idag, det gick inte så bra. Kex ville absolut inte stå stilla, mamma kom till min räddning och tog bilden medan jag försökte få Kex att stå stilla, tack så mycket! 
Vi fick en någorlunda bild, den kommer här:

Kex

Vist har hon vuxit?

Innan Kex kom hem (hon följer med mamma till jobbet varje dag eftersom jag går i skolan) och Ida skulle ha sin skolavslutning och innan vi skulle ut till ungdommsgruppen som finns på Eskilstunas BruksHundklubb (EBK) passade jag och Kevin på att gå ut på en promenad. Jag tog med mig kameran och tänkte att jag skulle ta lite kort på blommor och Kevin. Bilderna blev inte så jätte bra eftersom jag inte är så bra på att fotografera, men kul är det i ala fall!
Ni får gärna tipsa om hur jag skulle kunna fota så att bilderna blir bättre.

Nå vad tycker ni om de här bilderna?

Kevin
Våran Kevin





Och som ni såg var de två sista bilderna på blommor.

Nej nu ska jag gå och lägga mig, skolavslutning imorgonbitti!! Kanske inte är så bra om jag är trött då och står och gäspar hela tiden, eller vad tror ni?

Sov gott vakna torrt och njut av dagen som kommer!

Kommentarer
Postat av: Lisa och Arwen

hejsan, bilderna var jättefina, alla säger att Arwen har växt också, men jag ser inte det lika tydligt som de som inte ser henne så ofta. Tydligen växer hon mycket från vecka till vecka. Säger de på valpkursen i alla fall.

kram

2009-06-09 @ 13:47:13
URL: http://www.freewebs.com/lagottoarwen
Postat av: Svar

Kul att du gillade bilderna! Tack :D

2009-06-10 @ 09:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0