Sömnigare än sömnigast

Jag är jätte trött!! Kex ockxå men hon sover redan. Kan knappt hålla fingrarna i styr så trött är jag så jag ber er ursäkta fel stavning, hehe.
Nu sitter vi i alla fall här framför datorn för att försöka kunna titta på filmen Twilight. Vi tittar på internet och veftersom vi sitter i en sommarstuga mitt ute i ingenstans, eller jo skog finns det ju men om man bortser från det så är det inte så bra teckning här. Men mysigt är det i alla fall.
Idag har jag klippt Kex öron, vi har varit i stallet, mamma och pappa red, ja och som skrivet sitter vi nu här. Vi kom hit någon gång eftermiddag/kväll helt nytt ställe för Kex. Jag tycker att det har gått bra hon har varken varit särskilt högljud eller haft svårt att slappna av. Duktig flicka!:)
Imorgon kommer min kära broder hem till oss igen och denna gång även hans blivande fru.

Nu orkar jag inte skriva mer kan inte konsentrera mig mer Viktor och Ida kravlar snart på golvet av skratt ett ord och det är kört
-då sa piloten..? nej jag förstår inte riktigt men kul är det i varje fall, trötta är väl dom?
-när jag fes så sprängdes hela skolan, ja det var en ny skratt attackvits. Aoch nu gick Ida in i en dörr också..? Nu skrattar dom åt att dom inte har stängt dörren??.

Till dagens nyhet vår familj är från och med nästa helg medryttare på Havanna, en häst :P

kram o puds ockej nej nu  kan jag inte skrivab merf.....

Kommentarer
Postat av: carro

va kul det där med Havanna=P hoppas vi kan va snart igen<3

kram<3

2009-07-27 @ 10:59:42
Postat av: Lisa och Arwen

hur går det med filmandet. Jag vill se en film på lilla Kexet, och en på Kevin med =)

Är Kevin mycket större än Kex?? eller börjar de växa ikapp? kramkram

2009-07-27 @ 21:54:49
URL: http://www.freewebs.com/lagottoarwen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0