Filmandet och Bruks

Jag vaknade ungefär för en timme sen av att Kex stog med framtassarna i min säng och pussade mig i ansiktet allt vad hon kunde, världens bästa uppvaknande!!
Jag vet att jag lovade att jag skulle lägga upp en film igår, men jag kom så långt att jag har skapat ett konto på youtube. När jag kollade igenom mina filmer sen så var det inga bra! ¨Men idag har mamma lovat att vi ska ut till bruks och träna lite, kameran hänger med och mamma får filma lite ; ) Jag ska träna tills på lördag med Kevin sen så får vi se vad jag gör med Kex.
Jag ska göra ett träningsschema idag till Kex och mig så vi vet vad vi ska träna på. Jag lägger in filmen jag lovat er och träningsschemat efter vi vart på bruks.

Gårdagens rolighet!

En till valp beräknas vi få hem hit i september.
Ras: Berger Picard "Picard"
Kön: Tik
Färg: Fawn (ljus)

Det är mamma och pappas hund men jag var tvugnen att skriva det i alla fall, tycker att det är lite spännande.
Länk till kenneln: www.atengaflus.se

Kommentarer
Postat av: Lisa och Arwen

vad skojigt... Kevin kommer få gråa hår.. =) fast kex kommer nog tycka att det är toppen.. Hoppas du lägger ut bilder på den valpen i bloggen också...

Vad ska hon heta??

2009-07-29 @ 15:42:37
URL: http://www.freewebs.com/lagottoarwen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0