TÅGSTATIONEN

Ska snart göra mig i ordning för dagens långpromenad med Kex. Tänkte träna lite lydnad på vägen :)

På tal om helt annat så har Kex börjat testa Ida framför allt för att se om hon kan klättra i rang, det gillar inte jag! Mig rubbar hon inte ur fläcken, hon vågar inte sätta sig upp mot mig. Hon har gjort det två gånger, men det var länge sen - innan hon började löpa. Jag gillar inte det, men det ska nog lösa sig.

Nu ska vi snart lämna Erike och Gustaf på tågstationen i stan så jag tänkte att jag kan ju gå hem därifrån med Kex. Det är inte så långt, 6 km. Får vi se vad vi hittar på senare under dagen. Ska nog plugga på lite om junior handling. Nej nu måste jag sätta fart......... vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Lisa och Arwen

hur långt går ni med Kex som längst??

Svårt att veta hur länge man kan gå innan det blir för långt. Kan man gå en mil med dem?

Det är så härligt att gå ut och gå nu när solen skiner =)

kram

2009-12-29 @ 16:43:15
Postat av: Lisa och Arwen

jo det är svårt att veta.. vi går lite varierat med Arwen, oftast längre på helgerna och när det är bra väder. När hon var liten märkte man när det blev för långt då lade hon sig ner, då var det bara att bära henne eller stanna och vila ett tag. Nu verkar hon vara outtröttlig =D

2009-12-29 @ 20:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0