MARDRÖM

Godmorgon alla där ute... hm få se... 11 dagar kvar på lovet inklusive den här.
Usch julloven är alltid för korta.
Jag hade en jätte konstig dröm inatt. Tror nog att man kan kalla den mardröm. Det var nyårsafton och Kex var inte med mig. Av någon väldigt konstig anledning så hade vi lämnat bort hundarna till mormor. Jag gick och oroade mig eftersom mormor bor mitt i stan där dom skjuter som mest raketer och jag visste ju inte hur Kex skulle reagera, inte någon av hundarna för den delen. Hur som helst så slutade det bra när jag fick gå hem från skolan (??) och ta hand om hundarna tillsammans med mamma som dök upp från ingenstans. Ja, jag tror jag räknar det som en mardröm, den var väldigt stressande. Hmm...

Hipp, hipp, hurra....
Idag är det ju en ny dag söndag och jag vill passa på att gratulera min morbror Anders som fyller år idag. GRATTIS till dig! Och så vill jag gratta min kompis som också fyller idag, GRATTIS Bella!! 
 
Nej hinner inte skriva mer ska äat frukost och sen ska vi ta en långpromenad, hääärligt! :)
Mer om min dag senare. Håll ögonen öppna

Kommentarer
Postat av: Carro

Åhh, vad jag längtar tills att få träffa dig o Kex i morron=)<3<3<3

2009-12-27 @ 11:19:42
Postat av: Jenny & Kex

Carro: Ja, vi längtar efter dig med!! Det var ju super länge sen sist, för länge sen!

2009-12-27 @ 12:11:02
URL: http://posiitiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0