SO MUCH FUN WE HAVE DONE

Så mycket roligt vi har gjort under sommarlovet och nu är det borta. Dom 10 veckorna gick väldigt fort, lite för fort!!
Jag och Kex har haft ett jätte roligt sommarlov tillsammans, vi har hunnit med en hel del stojjig heter.
Nu är som skrivet sommarlovet förbi, men jag ska inte klaga. Det är ju nu efter sommaren allt drar igång. Så som utställningar, kurser mm. Och jag ska inte klaga om skolan heller. Det var roligt att få träffa de man saknat under lovet och vi fick ett ganska bra schema. Håltimme och sovmorgon:) Fast vissa lärare skulle jag kunna byta ut....


Slut skrivet om skolan... 

Ses kanske ikväll, vi får väl se ; ) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0