SNABB UPPDATERING

Jao nu blir det ett snabb inlägg.


Idag har jag och Kex varit med Felicia, vi hade skoj som alltid fast än vi läste större delen av dagen.
Vi  tränade Kex två gånger, det blev korridorer idag med men imorgon blir det nog blod eller person spår, vi får se vad jag tycker passar då. Korridorerna gick ganska bra, det kunde ha gått bättre men ibland blir det inte alltid som man tänkt sig. Jag har känt mig trött större delen av dagen så jag var väl inte så jätte rolig att träna med idag tyckte Kex. Eftersom jag fortfarande är så pass trött blir det en tidig kväll idag så nu tar jag "min" bok och går och lägger mig och läser.
Så hoppas vi på en piggare dag imorgon.

Sov sött vakna och var inte trött  ; )

Tänk bara en ynka liten vecka kvar tills skolan börjar, snyft!
Vad kan man hitta för positivt med det?
Faktiskt ganska många saker, vad tycker ni om att skolan ska börja? Lite spännande blir det, eller hur...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0