6 MÅNADER

Igår blev Kex 6 månader gammal! Min lilla flicka som inte är så liten längre. Mer på höjden kommer hon nog inte växa, jag mätte henne för någon vecka sen och då var hon 42,2 cm men hon kanske växer till 43 ska mäta henne idag.
Under den här månaden har som sagt höjd spurten börjat av ta, men i stället har hon börjat få bradare rygg och blivit längre. Jag vet inte riktigt hur mycket hon väger, får be mamma väga henne idag. Kex följde med mamma till jobbet idag och Kevin blev hemma med mig. Kex har inte följt med mamma många gånger under de här 10 veckorna som gått kanske, 5 gånger? Jag vet inte riktigt.

Idag är det ungdomsgrupp!!! Det ska blir roligt : ) Kursstart undra vad vi ska göra jag kommer inte riktigt ihåg, kasnke inte var något som var bestämmt. Jaja Kex tycker i alla fall allt är kul, jag också.

Bild på Kex kommer senare, min dator är lite knallig (knallig= kaputt) så jag kan inte ladda över några bilder tyvärr.
Men jag kan ta en bild från den här datorn på mammas och pappas lilla valp som blev tre veckor i torsdags.

 Rasen heter Berger Picard.

Här ligger Birka med sina små valpar. Någon av dom Fawn färgade är mamma och pappas (Fawn=blond)
Länk till kenneln Atengaflus

Kommentarer
Postat av: Lisa

grattis kexet på halvårsdagen

Vad tiden går fort.

Vi träffade moste Lova (H Andromida Akira) på utställningen igår, Arwen är lite mindre än henne på höjden, och mkt mindre än henne på bredden.. Arwen väger bara lite drygt 8 kg. Är kanske 41 cm hög.. Hoppas hon blir liiiite högre =)



Lycka till nästa helg, det går säkert bra, hon är så söt, precis som Arwen =)

Nya valpen ska bli så spännade att följa. Hoppas du skriver lite om den också här i bloggen. =)

kramkram

2009-08-17 @ 12:05:41
URL: http://www.freewebs.com/lagottoarwen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0