knashunden Kex ♥

Nästan klar med all packning. Haha, det går sakta men säkert framåt! Tack till alla dom som kommenterade det HÄR inlägget! Jag var inne på lite samma spår som ni faktiskt. Så det känns ju skönt ;) Eftersom att jag är en sån där som planerar i sista sekunden när det kommer till sånt här har jag inte planerat någonting än. Ja, men det här kommer bli spännande! ;) 
Foto:  Ida L T

Förresten, det här med platsliggning och sittande i grupp är något som har strulat lite genom hela våren. Jag, dum som jag är, har valt att se lite mellan fingrarna på det. Men som alltid om man inte tar tag i det på en gång får man en smäll på käften och så är det bara att jobba häcken av sig ;) Så nu har jag tagit tag i det här ordentligt! I dom två dagarna vi tränat mycket på det här har det redan blivit bättre. Jag vet att det sitter där inne i huvudet på Kex någonstans! Så igår när vi körde vårat kvällspass la jag en platsliggning och ja, där låg hon! I 4 MINUTER med hakan i backen utan att flytta på sig. Där stog jag bakom en buske och tänkte: Hallå, Kex, vad gör du!?
Men där låg hon och viftade så glatt på svansen när jag kom tillbaka. Såg ut som om hon sa: "tjohoo, jag klarade det!". Haha, min älskade knashund ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0