Valpsjukan...

Jag har gått och fått valpsjukan! Är så himlans valpsugen. Jag har så många idéer och tankar kring träning både i vardagen och i den andra träningen. Har en ju en hel plan om hur jag jag vill göra! Jag kan ju så sjukt mycket mer nu än när jag fick Kex och jag har ett helt annat tänk än vad jag hade när jag började träna med Kex och jag vet vilka "beteenden" jag vill ha också. Och tänk att bara få gosa med en lite valp också. Ja, jag har tänkt på det där med att gå upp mitt i natten och gå ut och det där med att torka kisspölar och hela faddeluttan men valpsuget finns ändå där. Men nä, just nu blir det ingen valp på ett tag. Jag har varken tid med det just nu och just nu är det faktiskt så att det är jag och Kex som gäller. Vi är inte riktigt beredda att släppa in nån ny liten filur i vårat lilla team än. Men när jag går ut gymnasiet, då, då ska jag skaffa mig en liten fyrfoting! ;)
Men just nu är det jag och älskade Kex ♥
Foto: Dorota Gustafsson

Kommentarer
Postat av: Anonym

awwww Kex, sååååå söööt! 8) :DD <3

2012-05-21 @ 21:00:58
Postat av: felicia

den där andra komentaren var från mig

2012-05-21 @ 21:01:44
Postat av: felicia

hahaha lol nu blir det många komentarer här... men i alla fall komentarerna här över är från mig! :D:D:D ahhahahha....

2012-05-21 @ 21:02:42
Postat av: Dessi & Teddie :)

Söta Kex :)

2012-05-23 @ 16:04:48
URL: http://lagottonteddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0