Taggad till tårna!!

Mycket givande träning för Viljo ikväll! Det är uthålligheten som det brister i, så här ska allt tränas uthållighet!! Vi fick många positiva ord också, inte bara på det som Kex gjorde utan också hur jag hanterade olika saker, hur jag beter, hur jag belönar, hur jag använde belöningarna osv. Viljo är himlans bra att träna/tävla för, han ser verkligen allt! Super!!
Nu har vi fått i uppgift att träna raka apporteringar tills vi får det så skoj och att det går så snabbt att hon börjar slarva i upptagen då tar vi nästa steg som ska bli att hon ska lära sig springa runt och gripa den så att hon kommer den mitt emot mig så att det bara är att springa in till mig sen. Tydligen skulle det vara lätt som en plätt!! ;)
Vi ska också börja träna både morgon och kväll, så det är bara att börja gå upp på morgonen och träna innan skolan.
Nu ni ska ni få se! Dags att lägga in en till växel. Är taggad till tårna och det kryper i träningsnerverna!! Nu köööör vi!!!!
gaaaaaammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0