Treklubbars

Idag har vi haft en sån där vilodag fast än att Kex har stått och tjatat hela eftermiddagen på att få göra något! ;) Vanligtvis brukar vi ha dom på torsdagar men det fick bli en extra den här veckan ;)

Fick ett samtal för några timmar sen av min lilla kompis som bad mig och Kex hoppa in i treklubbarslaget lite sådär hastigt och lustigt. Dom behövde någon som kunde köra tvåan. Efter 10 minuters tjatande gav jag mig tillslut, bara för att jag är så snäll ;) Skulle ändå dit och kollat och tränat och eftersom att på treklubbarstävlingarna får man hela tre tillfällen att belöna sin hund under programmet. Alltså är det en superbra träning med massa folk på sidan, kommendering och betyg. Jo, men det här ska nog gå! Älskar treklubbarstävlingarna på kvällarna när alla samlas tillsammans. Brukar alltid vara mysigt och trevligt, likaså blir det nog i år! I år är det Strängnäs BK som fixar detta och tävlingarna kommer vara nu i helgen. Så nu får ni åka och heja fram Eskilstuna BK!! ;))
Imorgon gör jag mitt allra sista prov i grundskolan. Känns bara för skönt!!!
Full fart! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0