Träning, träning, träning!

Jaha, ni, här borta ligger vi inte på latsidan inte. Vi går upp på morgonen och tränar och så ut och träna på kvällen igen. Träningen ligger i fokus på uthållighet. Än så länge vet jag inte om jag ser någon särskilt stor förbättring men det är det här med tålamod ;) Vi har ju trots allt inte tränat såhär i ens en vecka.
Apporteringarna är ju också en sak som vi håller på att träna massa på. Som jag skrev förut så vill vi ha dom här gripandena där det går lite för snabbt och blir lite slarv. Och idag såg jag lite sånt där typsikt "det-går-för-snabbt-slarv". Tjoohoo, det fungerar i alla fall!! ;)
tråkigaste inlägget, ever... blöööö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0