... & träning ger färdighet!

Ikväll var vi på klubben och tränade. Planen för mig och Kex var att fortsätta på uthållighetsträningen med olika kedjor. På vägen dit tänkte jag, lite halvt uppgiven sådär, att idag måste dom där förbaskade kedjorna hålla, annars vet jag inte vad jag gör!
Så lite halv uppgiven med ett lite halvdåligt tålamod så blir jag dragen ut på plan av lilla Kex. Vi började med att värma upp lite och så satte vi igång med vår kedja. Och tänka sig att hon höll, utan några problem, i hela kedjan! Några små missar här och var och någon tendens till tjuvstart på några ställen men idag skiter jag i det där. Hon klarade ju kedjan som blev lite extra lång bara för att det gick så bra! Glädjetjut! Så blev det massa lek och bus på det. Duktigaste Kex, det var precis ett sånt här bra träningspass vi behövde! ;)
FOTO: Ida L T - Finaste Kiwi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0