Sommar...

.. kanske man kan säga att det är ute vid det här laget? Själv är jag inget stort fan av sånna här varma dagar. Går ju inte att göra någonting förutom att sitta och svettas i solen och hur kul är det liksom? Nej, varken jag eller stackars värmekänsliga Kex gillar den gassande solen särskilt mycket. Eftersom att det är så varmt ligger träningen nere för tillfället. Vill inte gå ut på plan när jag vet att Kex inte kommer orka än pga värmen. På lördag, efter att vi varit på utställning, så ska all pälsen bort!
Nej, nu har jag massa med plugg att ta itu med. Sista rycket nu innan sommarlovet.



tänk vad en cola och en mobil kan göra en glad ;)

Förresten så måste jag få säga att jag blir så himlans glad över era kommentarer även fast än dom inte är så jättemånga ;) Haha, blir sådär löjligt glad när någon kommentrat någonting. Det gör min dag! ;)

Kommentarer
Postat av: Marie,Love&Carma

Visst är det härligt med sommar värme ;-)

Tänk om det är så här hett på Landskampen, Då blir det inte kul :(

vet många hundar som deckar i värmen

Vi får hålla tummarna för att en svag front drar in över oss med 10 grader det skulle vara perfekt ;-))

Kram marie&Carma

2012-05-24 @ 07:42:15
URL: http://wwww.briard.mia-co.com
Postat av: Ann-Britt

Kex och Flisan verkar vara ganska lika när det gäller värmen, att träna när det är varmt tycker Flisan är urjobbigt, men att ligga och pressa och lata sig i solen hela dagen älskar hon.Lycka till på utställningen. Pälsen på Flisan behöver man inte göra mycket åt, har jättedålig päls hon släpper all ull flera ggr om året.

2012-05-24 @ 08:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0