...

Vilken skit dag det har varit! Så många blandade känslor och bla, bla. Från glädjetårar till ledsna, oroliga tårar, till skratt till ilska tillbaka till skratt osv. Med andra ord är jag helt slut. Totalt utmattad.
Niornas middag (ni vet den där obligatoriska festen) var kass enligt mig. Skulle sökt om ledighet såhär i efterhand. Fast å andra sidan blir det väl vad man gör det till. Nu har jag bara lust att sätta mig här och titta på film och sen ladda inför imorgon. Imorgon drar jag och Kex iväg till Strängnäs, med snälla Marie som är så snäll och låter oss få åka med henne, och så är borta hela helgen. Treklubbars väntar. Lilla Kex som har varit med mamma på jobbet hela dagen och inte fått göra något med huvudet sen igår lär vara som en bomb. Det lär ju i alla fall bli spännande och se hur det här kommer gå ;)
image description
Jag och Cajsa som fick veta att vi har MVG i matte i slutbetyg! Vi äger punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0