Härlig dag!

Sitter och försöker skriva atrikeln om landskampen till tidningen Brukshunden... lättare sagt än gjort kan jag tala om! Särskilt när mina två hjärnhalvor har semester och vägrar komma tillbaka till jobbet.... 
 
Foto: Ida L T
 
Vi fortsätter vårat sommarlov här hemma. Idag har vi varit ute vid huset hela dagen. Riktigt skönt att bara få vara ute och njuta av vädret faktiskt. Idag har jag, världens största badkruka, äntligen tagit sommarens första, riktiga, dopp tillsammans med Kex och Felicia. Faktiskt så var det riktigt skönt, inte alls kallt i vattnet och Kex blev riktigt glad när jag hoppade i efter henne. ;) Inte ville lillhunden gå upp heller. Det slutade med att vi bokstavligen fick dra upp henne ur vattnet efter att hon simmat konstant i en halvtimma. Hade Kex fått välja kunde mer än gärna simmat några timmar till! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Mysig,mysig dag :D

2012-07-05 @ 22:59:30
URL: http://byfma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0