I just want to do everything and be there for everyone

Just nu känner jag såhär, hur ska jag hinna med allt egentligen!? Det går inte ihop. Hundträning, rastning, skolan, kompisar, tävlingar, kurs, ridning, möten, plugg osv. Det blir så mycket i slutändan. Jag glömmer bort saker som jag sagt att jag ska göra och får så dåligt samvete för det. Ibland känns det som om allt det här ska dränka mig även fast än jag tycker det mesta av det är så himla kul. Just nu har jag lust att krypa upp i någons famn och bara gråta eller sätta mig och tjura i något hörn någonstans. Har lite svårt att bestämma mig...

Kommentarer
Postat av: Karin

Kom till min famn, för jag saknar dig! Men skippa gärna gråtet ;)

2012-04-10 @ 22:31:04
URL: http://karinkakis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0