Träningstime! ;)

Nu ni så har jag fått till en liten film till er (har lagt ner vet inte hur länge på att den ska fungera att ladda upp och spara utan att datan ska stängas av så nu får den vara brusig och konstig. Ni får stå ut med att man knappt ser någonting :(). Var ute och filmade för någon vecka sen med min bästaste Felicia bara för eran skull ;) Ni får gärna kommentera och komma med förslag om förbättring och sånt, det uppskattas! :)
Veckan som kommer är det prao som står på schemat! Min kära moder har fixat in mig på Strömsholm, va där i 6an också men då fick vi inte gör så mycket jag och Felicia. Men nu har mamma sagt att det blir andra bullar ;) Dagen imorgon börjar på häst. Ska få vara med på vård och på operation. Ska bli spännande och sen om jag klarar av att vara med och titta. Onsdag, torsdag får jag vara på smådjur (hund och katt) kommer bli en händelserik vecka det här!

Kommentarer
Postat av: Helena o Tosca

Oh, vad härligt att få vara på ett djursjukhus. Är det sånt du vill jobba med sen?? Världens bästa jobb :)

2011-10-03 @ 21:01:52
Postat av: hugan

Snälla kan du inte filma igen?? Vill så gärna se hur ett proffs tränar! :-)

2011-10-07 @ 17:42:10
URL: http://hugalarssonsliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0