I've grown

Det känns som om jag har vuxit en hel del det senaste halvåret. Alltså i kroppen utan som person. Jag har fått ett bättre självförtroende och jag vet hur jag ska hantera olika situationer bättre än förut. Jag har helt kommit över det som hänt och jag är så sjukt glad numera! Jag mår så himla bra! Jag märker det på flera sätt både på kanske något negativt sätt men meeest positiva sätt såklart! Jag är inte lika trött längre, jag känner mig mer levande det är som om jag är mer med liksom. Jag märker det också på pluggandet. Förut pluggade jag för att komma bort, för att sluta tänka och inte behöva ta emot alla känslor. Om jag ska vara helt ärlig så är jag väl inte lika engagerad på den delen längre och jag kan tänka mig att några av mina betyg kanske sjunker ner till VG. Men vet ni vad, jag skiter i det för VG är bra och jag gör ju mitt bästa och jag mår bra! Och det är väl ändå huvudsaken?? På nåt sätt känns det som om världen har öppnat sig mitt framför ögonen på mig. Det känns som om en helt ny värld precis har öppnat sig framför mina ögon!

Kommentarer
Postat av: jullan

WOHO! :D GO JENNYPENNY!

2011-11-14 @ 22:10:53
URL: http://tipspromenad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0