Jag hatar...

Jag hatar när jag ringer på morgonen till mina klasskompisar och väntar och väntar signal efter signal men ingen svarar. Jag hatar när jag går till skolan och se dom jag ringt till gå 100 meter framför mig. Jag hatar när jag kommer till skolan in i klassrummet och ingen säger 'hej'. Jag hatar när någon annan tjej kommer in i klassrummet och alla säger genast 'hej! :D'. Jag hatar när jag anstränger mig så mycket som det bara går men failar i alla fall. Jag hatar prov. Jag hatar att jag alltid blir så nervös på proven så jag glömmer bort allt jag jobbat så hårt för. Jag hatar att jag inte litar på mig själv. Jag hatar när de andra tjejerna i klassen kommer på något att göra i helgen och jag står brevid men ingen bjuder med mig. Jag hatar att aldrig någon i skolan frågar hur jag mår. Jag hatar att kallas tönt. Jag hatar att vara den som ingen vill vara med. Jag hatar syslöjden när alla vid "mitt" bord går därifrån och jag blir sittandes ensam. Jag hatar att så fort jag tar ett steg innanför dörren i skolan känner att jag önskar att dagen kunde gå snabbare så jag kan få gå hem igen. Jag hatar skolan och jag hatar att jag tar åt mig av allt det här.

Kommentarer
Postat av: Caroline

:'(<3

du är i alla fall en av mina bästa vänner!<3

önskar bara att vi kunde träffas lite oftare!

finns här, kram på dig<33

2011-03-25 @ 19:24:23
Postat av: Felicia

Gumman finns här för dig <3 älskar dig

2011-03-25 @ 20:45:30
Postat av: Lisa, Arwen och Toya

jag loooooovar att det blir bättre, högstadiet är helvetet på jorden, speciellt 8an.. stå ut, fokusera på Kex och på dina bra vänner. Inte alls långt kvar till sommarlovet nu, ynka 2 månader, och april/maj går alltid jättefort!! =)

2011-03-26 @ 15:08:51
URL: http://www.lagottoarwen.blogg,se
Postat av: Pappa

Älskade lilla Jenny. Att det skulle finnas så mycken kraft och styrka, vilja och envishet, kunskap och insikt, välvillighet och kärlek i din lilla späda kropp när du föddes kunna ingen, inte ens jag föreställa mig. Jag är så glad och lycklig över att du finns och jag är så himla stolt över att du är min dotter. Stor kram Pappa.

2011-03-27 @ 21:50:51
Postat av: Karin

Jenny, vi måste ses snart fina du! <3

2011-04-01 @ 21:05:43
URL: http://karinkakis.blogg.se/
Postat av: Erike

Men Jag älskar dig!

2011-04-03 @ 20:25:24
Postat av: emelie!!!

min älskade vän.

vänd dig till mig, vad som än händer.

jag kommer alltid finnas vid din sida.

jenny, jag är alltid här.

glöm inte det!

2011-04-05 @ 16:50:40
URL: http://egoeemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0