SBS - Hundläger 2011

Åter hemma! Kom hem i torsdags efter 5 dagar som hjälpledare på ett utav Svenska Blå Stjärnans hundläger. Mycket lärorikt för min del. Tålamod är inte något som står på min starka sida, hahah, det kan jag ju säga att det sattes på prov några gånger under tiden jag var där. Hahaha, det var några jobbiga stunder emellanåt. T.ex. när alla barn kommer springades mot en samtidigt och skriker och tjoar att dom var först och bla, bla, bla... Huj! Ne, men i det stora hela har det varit riktigt roligt! Jag gör mer än gärna om det nästa år igen. Kex var väldigt duktig måste jag säga. Trodde aldrig hon skulle klara av att hålla ihop och jobba och visa de andra hur man skulle göra i 5 dagar! Men min lilltjej börjar bli stor. Hoppas nu att ungarna hade kul och att dom kommer tillbaka nästa år igen!! Haha, en liten kort sammanfattning om lägret. Lärorikt, roligt och måste helt klart göras om!! Nej, nu måste jag packa upp väskorna... ;)


FOTO: Felicia Andersson

Föresten ni får gärna ge tips och råd och sånt på filmerna nedan. Skulle bli super glad! Man blir ju lite hemmablind liksom. Alltid bra när andra tittar på en och ser saker som är både bra och sånt som behöver förbättras!

Kommentarer
Postat av: Josefin

ÅH så härlig bild!

2011-06-26 @ 23:42:45
URL: http://josefinb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0