Bättre självförtroende

Är vad jag måste skaffa mig... Kanske finns någon som säljer ett på blocket?? Hmm...

Igår hade musikprovet. Efter det tänkte jag "Ja, jag är äääääntligen fri från prov!! :D" Jag var överlycklig. Men självklart varade inte min lycka särskilt länge. Efter att jag kom ifrån en matte-uttagnings-tävlings-grej skyndar man sig direkt till engelskan. Och vad gör våran engelskalärare då? Jo, hon kommer och lägger fram ett papper framför oss. "Det här är en 'läxa' som ni ska göra under praoen. Den kommer bedömmas!" och värsta flinet på det. Och det var inte vilken 'läxa' som helst utan ett talprov. Jag som har hur svårt som helst för att prata på engelska. Att prata inför folk är jag inte så rädd för, tack valpkursen!!, men på engelska. *SVÄLJ* Nej, nu börjar jag gråta....
Sista lektionen kommer våran Solärare och säger att vi ska ha ett prov vecka 7. Sen la hon fram värsta listan på allt det vi ska kunna. Och, ja. Vid det här laget är jag så gott som död! :''(
Jag som preeecis hade kravlat mig upp ur alla läxhögar men då blir man nerknuffad igen. Tack! Super snällt! Jag ääääääälskar er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0