Årsmöte

Mycket roligt har hänt sen sist jag bloggade. Motivationen hos både mig och Kex när det gäller lydnaden är på supertopp! Nu efter löpet, som jag skrev i ett tidigare inlägg, så verkar det faktiskt som om saker och ting har ramlat ner i skallen på henne. Nu när hon är säkrare på vad hon ska göra så har hon blivit snabbare. Det där i söndags var nog bara en engångsföretelse. En kom i gång  gång. Sen har mycket annat roligt hänt också. På lördag ska jag åka iväg och glra något roligt. Kan tyvärr inte säga vad det är än. Ni får vara lite nyfikna tills på lördag ;)
Ikväll är det årsmöte så dit ska jag. Min kompis Elin som har Spader ska ta emot pris! De vann nämligen Klubbmästerskapet i Agility. Roligt! Duktig kompis jag har, nu blir ni allt lite avundsjuka!? ;)


Visst har hon blivit rödare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0