Borta bra men hemma bäst

Nu är jag hemma igen från Norge. Kom hem igår kväll. Kan säga att det var mer är skönt att komma hem igen, även fast än det har varit kul i Norge. Första natten sen vi åkte har jag äntligen kunnat sova bra. Utan Kex som snusar mig i örat har jag alltid svårt att somna. Mamma kom och mötte mig vid skolan med Kex och Zenta. Älskade lilla Kex! Hon blev så glad när jag kom. Vi satt nog i minst 5 minuter och bara pussade på varandra. Zenta blev också glad. "Tjohoo, är du hemma!"-glad. ;)
Kex har tydligen varit en liten martyr-hund medan jag har varit borta. Mamma sa att jag skulle vara glad över att hon inte brytit ett ben. Haha. Jag förstår inte alls vad hon pratar om? Hon ligger ju så lugnt här vid min sida. ;)
Nej, nu måste jag starta dagen. Ska va i skolan vid 10 och misstänker att hundarna gärna vill ha en extra prommis. Tittade precis ut genom fönstret... Skulle vi inte ha en grön vinter eller grå som Ida säger?? Jag menar, rutan lär bli ganska svår att hitta om det ska fortsätta se ut så här?

Kommentarer
Postat av: linnea

Gick det bra i Norge? Och snöar det hos er? Du kan skicka hit det till oss istället :D

2011-12-06 @ 18:08:46
URL: http://tassarna.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0