Sovmorgon




Första snön är alltid extra kul

Lördag är det idag. Fick sovmorgon idag. Skönt. Känns som om jag inte fått någon sovmorgon på evigheter. Vi har ju gjort något varenda helg nu. Om det inte har varit tävlingar har det varit träningar. Jag klagar inte för det är sjukt kul med allt det där men ibland är det skönt att inte göra någonting. Hade tänkt att jag skulle till klubben nu efter lunch. Hoppas det är någon annan där ute som kanske vill träna med mig?? Aja, vi får väl se.
Nej, nu vill Kex ha frukost höööres

Kommentarer
Postat av: Lisa, Arwen och Toya

vad har kexet i munnen, ser ut som ett jätteflin, inge snö hos oss än, men det kommer nog snart känner jag på mig =(

2010-10-23 @ 20:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0