THE SUN IS SHINING





... och här inne sitter jag ;)

Har försökt gå igenom matten nu på eftermiddagen och märkt att jag faktiskt kan den mesta! Det är bara ett fåtal saker som jag inte riktigt har koll på men som jag ska försöka lista ut så snart jag gjort klart det här.
Idag har jag skriv brist. Eftersom jag inte kan göra något med Kex har jag ingen aning om vad jag ska skriva om, eller hitta på, förutom att plugga men hur kul är det att varken skrive eller läsa om? Tror jag ska ut och springa senare idag när det blivit lite svalare. Har legat på lat sidan nu i två veckor och inte varit ute och sprungit en endaste gång. Eller jag har hållit på att bli förkyld så har rättare sagt inte velat ta risken att bli förkyld, igen, genom att gå ut och springa. Hellre frisk än att springa några kilometer! Men nu känns det som om det börjar gå över, så nu vill jag bara ut och springa en runda. Får se om jag tar Kex med mig. Hon ska ju ha tråkigt, men springa måste hon ju få göra i alla fall!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0