10 DAGAR KVAR! :D

Kom nyss in med Kex. Vi har varit ute på en promenad tillsammans med Eva, Alice och Lasse. Roligt att träffa dom igen! Alice hade blivit en stor liten tjej sen vi träffades för bara några veckor sen ute på klubben. Det skillde faktiskt bara någon centimeter mellan henne och Kex. Super söt, fin och go liten tjej med trevlig matte och husse. :)
Ska bli kul att träffa dom igen så kan Kex och lill tösen få busa av sig nere på ängen.


Sötnosen Alice :)  

Idag har jag och Kex varit med mamma på jobbet. Kex har fått kolla över sina analsäcker och det var inget som helst fel på dom. Sen har hon och Zenta fått simma i bassängen och nu när vi kom hem körde jag och Kex lite lydnad här ute på tomten. 
Det har verkligen varit vaaaarmt här idag. Hur varmt var det. Upp emot 30+ tror jag!?  

Hahah, gissa vad!? 10 dagar kvar till min födelsedag. Kom ihåg det alla nu så att ni kan gratta mig ;)


Kommentarer
Postat av: Lisa och Arwen

från vilken kennel kommer Alice??



Du skriver väl i bloggen på din födelsedag, så att man inte glömmer. Haha =P



kram

2010-06-29 @ 13:59:15
URL: http://lagottoarwen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0