JAG SKA HÄR & NU AVSLÖJA EN HEMLISSSSSS!


Satt och ritade lite igårförmiddags, tycker allt att det blev ganska likt. Vad tycker ni?? :)

Jajamensan, här och nu ska jag avslöja en liten hemlis! Jag och Kex ska sluta med lydnaden. Jag har bestämt mig nu att vi inte kan hålla på med allting. Det har jag vetat hela tiden, men nu har vi provat en hel del och jag har beslutat mig för att välja bort lydnaden. Kex älskar att spåra så bruks ska vi köra, och hon gillar ju lydnad också och det är ju med i bruks. :) Sen ska vi köra agility. Kex ääääääälskar verkligen det! Jag har inte berättat så mycket om agiltyn inte. Men jag kan säga att vi kör det också en del. Och glädjen som hon visar då är helt otrolig att se!! Det är det vi ska köra, bruks och agilty! Och så får det bli. Efter USM så blir det inga fler tävlingar i lydnad för våran del. Det har varit kul men det är lite för... Jag vet inte hur jag ska kunna förklara det... Jag och Kex tycker det finns roligare saker att göra ;) Och eftersom lydnad finns med i bruks också så tror jag att det här kommer bli perfekt! Hon gillar ju alla grenar i bruks! Hon älskar att spåra och uppletande gillar hon ju t.ex.  Sen agilityn passar Kex utmärkt. Då får hon jobba med både kropp och hjärna, suuuper!!
Ja, det var min lilla hemlighet......

Kommentarer
Postat av: carro

det blir nog jättebra det, ni är ju så duktiga^^ fin bliden blev;) kram<33

2010-07-27 @ 10:18:09
Postat av: Anonym

haha jag är inte så förvånad =P

undrade väl när du skulle börja satsa på agilityn.

Skiter det sig med Kex får du ta över Arwen, haha hon älskar också agility, men det är inget för mig, bara som träning för Arwen då, just för att hon tycker att det är så roligt.

Hur ser dina agilityplaner ut då? Ska du börja tävla med henne redan nu i höst eller blir det först till nästa år?



kram

2010-07-27 @ 11:38:00
URL: http://lagottoarwen.blogg.se/
Postat av: Jenny & Kex

lisa: haha ;) Min agilityplaner är väl att vi kör lite nu så att hon blir säkrare på hindrena. Hon kan alla markfasta hinder + gungan, balansen och A-hindret. Så nu är det bara att hon ska ha lite mer koll på min handling och sen så mer hindersäker :) Men till nästa höst är vi nog ute och tävlar agility med :)

2010-07-27 @ 12:21:07
URL: http://posiitiv.blogg.se/
Postat av: sysslingarnas

SV tack för din anmälan, lycka till! :D

2010-07-27 @ 21:46:43
URL: http://sysslingarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0