VI ÄR PÅ G DETTA SKA BLI KUL ATT SE

Ooh, nu är dagen här som vi har gått och längtat efter ett litet tag. Det är lördag och äntligen dags för klippkursen som Lotta har.
Harkel... ledsen men alla tovor är inte borta, så gott som.. hehe :*

Det ska bli så kul att träffa bästa Lisa och Arwen utanför utställnings ringen, och så ska det bli kul att träffa andra lagottosar från samma kennel med mattar och hussar. Min kära mor kommer tyvärr dissa mig eftersom hon ville göra något annat, tack för den haha ;) Men dom kommer i alla fall ut och visar upp Zenta, slår vad om att dom inte skulle kunna låta bli. Kameran är laddad och redo för att fota, så nu ska jag packa ner de andra sakerna och försöka dra upp pappa ur sängen... tror att jag ska ta Kex till hjälp.

Vi ses sen och var bredd på ett inlägg med massor av bilder! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0