Ledig dag



Idag har jag ledigt från skolan. Superskönt! Lite försmak på jullovet, längtar dit! Jag har inte riktigt kommit på vad jag ska göra idag. Jag vill ut till klubben men har ingen aning om hur jag ska kunna ta mig dit om jag inte går...

Inatt drömde jag något super konstigt. Jag drömde om att vi var i på Stora sthlm men det var ingen annan Lagottomänniska där. Men det började i alla fall så då gick jag in i ringen och visade upp Kex. Sen hade de något jätte konstigt system så man fick poäng i stället för kritik. Vi hade rätt så höga poäng men vi fick inget Hp eller något annat då hon kom fram och gav mig en "lycka-till-i-fortsättningen-rosett". Hp fick vi inget för att hennes ena baktass var liiiite längre hår på än den andra. Haha, vad jag oroar mig.

På lördagen, den 18 december, går Lagottosarna. Kl. 09.00 drar allt igång. Då får ni komma och heja på oss! Känns som om det kommer behövas...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det kommer att gå så bra för er i sthlm. Och självklart kommer vi och hejar

2010-12-07 @ 09:11:29
Postat av: mamma

fiin bild Jenny!

2010-12-08 @ 15:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0